Petua Ringkas Untuk Cepat Hamil

share and show love
Sedikit perkongsian petua mudah hamil, harap amalkan dan semoga anda juga memperoleh zuriat dengan izin Allah.


Jika anda serious untuk memperolehi zuriat, mungkin tips di bawah ini akan banyak membantu. Harapnya perkongsian tips hubungan seks ini bukan perkara lucah, tetapi lebih pada perkongsian ilmu.

Tips yang pertama 30-60 minit sebelum melakukan seks pastikan anda kencing dahulu dan bersihkan alat kelamin anda sebersihnya. Tips ini berguna untuk lelaki dan perempuan. Susah jika semasa sedang melakukan hubungan seks, pasangan minta berhenti kerana hendak buang air.

Tips kedua adalah setelah selesai melakukan seks jangan bergerak atau bangun. sebaiknya terus tidur atau baring dalam masa 30-60 minit untuk memberi ruang kepada sperma untuk berenang ke dalm faraj dan mencari telur ovari.

Tips ketiga jangan sekali-kali membersihkan faraj anda setelah selesai melakukan hubungan intim bersama suami anda.

Tips keempat lakukan persetubuhan pada hari yang subur, rujuk artikel ini.


 

Tips kelima, sebelum ejakulasi pastikan zakar suami betul-betul keras dan masukkan kedalam faraj sedalam yang mugkin dan pancutlah air mani dengan laju.

Tips kenam petua cepat hamil seterusnya ialah apabila anda selesai memancutkan air mani ke dalam faraj biarkan zakar di dalam faraj untuk beberapa minit.apabila zakar anda sudah kecut barulah anda tarik keluar. itulah serba sedikit petua mudah hamil dalam melakukan hubungnan seks bersama dengan pasangan anda.diharap ianya memberi manfaat dan idea kepada anda, paling penting sekali anda mendapat zuriat yang diinginkan.

Sebenarnya ada bermacam lagi tips mudah hamil yang anda boleh dapatkan di sini. Cuba Panduan Mudah Hamil ini untuk membantu anda.

No comments:

Post a Comment

comments